Sitemizdeki Son Yenilik

11:13 Gönderen dexter_fernando


Sitemizde bir yeniliğe daha imza atıyoruz ve her hafta değiştirerek yayınlamak üzere ‘Korku Filmi Müzikleri ′ listeleri oluşturuyoruz.

İlk müzikleri karışık olarak sitemizin sağ menüsündeki müzik box’da dinleyebilirsiniz. Ayrıca bu bölüme en sevdiğiniz korku müziklerini yazarsanız sizlerin zevkleri ve istekleri doğrultusunda o müzikleri de diğer aylarda yayınlamaya çalışırız. Bize bu öneri de bulunan Benay'a ayrıca bir teşekkür ederek, hoş vakit geçirmenizi diliyorum.
Özellikle chick habit şarkısıyla nostalji rüzgarını başlattık 70'lerin müzikleriyle yeni bir hizmetimizi açıyoruz.

5 yorum:

  1. benay dedi ki...

    ben de tam bunla ilgili nereye fikrimi belirtsem diyordum :) yalnız küçük bir öneri daha isteğe bağlı çalmaya başlarsa playlist daha iyi olur benim için sorun değil de müzikten rahatsız olabilenler oluyor ben uyarı almıştım sonra manuel yaptım haliyle :)

    en yakın zamanda bu konuyla ilgili "şu da çalsa iyi olur" diye de fikrimi beyan edeceğim, fikrime önem verip koyduğun için çok teşekkürler dexter_fernando :)

  2. benay dedi ki...

    28 Days Later ve Silent Hill'in soundtrack'leri de iyidir.. zaten Death Proof'un soundtrack'inden güzel parçalara yer vermişsin.. Aaa unutmadan Elm Sokağı Kabusu'nun ve Ring'in tema müzikleri de çok iyidir:)

  3. Zeugma dedi ki...

    Ben bayıldım bu hizmete. Çok güzelmiş müzikler.
    Alttaki slaytla da çok yakıştı..
    Çok şahane korktum :)
    Teşekkür ederim :)

  4. Zeugma dedi ki...

    Efendim sağ şeritteki link için teşekkür ederim.
    Ben de sizi linkleyeyim hemen..

  5. dexter_fernando dedi ki...

    Yorumunuz ve desteğiniz için teşekkürler. Evet bence de güzel oldu.

Yorum Gönder