6. Ödül

20:50 Gönderen dexter_fernando

http://4.bp.blogspot.com/_9grQOhcE0V8/SpUGYenHedI/AAAAAAAAASk/tOrf3SQ8sAo/s320/kreativ.jpg
Sonunda 6. ödülümde geldi. Bana şimdiye kadar ödül veren arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum. Ayrıca böyle bir konu açmışken size mutlu bir haberide vermek istiyorum. Zombilerim ve ben yeni bir domain ve hosta taşınma kararı aldık. Biliyorum hepinizi çok seviyorum. Eminim sizde beni seviyorsunuz. Ama unutmayın ayrılmayacağız ki yine beni takip edeceğinizi biliyorum. Edeceksiniz değil mi? :( Neyse sitenin ismi olarak gerilimhattı iyi olacak diyoruz. Oğlumun tavsiyesi üzerine... Tabii sizlerinde fikirlerini öğrenmek isterim. Tema olarak Revolution Two Lifestyle temasını temel olarak alacağım. Bunun dışında sitemizin hizmetleri ve misyonları değişmeden devam edecek ancak yazar kadromuz olacak. Şu an bize kadir, Bettra, Fatih ve Benay arkadaşım yardım edeceğini ve yazarlar kadrosunda olacağını söyledi. Sizde istiyorsanız konu altına yorum yaparsanız memnun olurum. Genellikle korku sineması ve korku edebiyatı üzerine yazacağız. Unutmadan İçten Chan arkadaşımıza da korku animelerinle ilgili yazacağı için şimdiden teşekkür ederim. Son olarak yeni domaine geçince bağlantılarına ekleyen arkadaşlar yeni adresime de yer verirlerse sevinirim. Bu mimi daha önce yollamadığım bir kaç adrese daha yollayacağım...

1-Şeker kokulu Doğa
2- İçten Chan
3-Paranoyak Satırlar
4- Pisikopatın İtirafları
5- İyi Kötü Film
6-Sinema haber ve Kritikleri
7- Fikrin Ne?






11 yorum:

  1. BilgiBankan dedi ki...

    Ödülümü paylaşmamı kabul ettiğin için teşekkür ederim.Bu arada gerilim hattı güzel isim ama kendi hostuna taşınma olayını anlamadım.Neden gerek duydun? Türkiye'nin en iyi blogcularından wolkanca bile blogger hosta geri döndü ama yine de senin kararın tabi ;)

  2. dexter_fernando dedi ki...

    Tabii bu bir seçim ben böyle olsun istedim :) Ama yine de teşekkürler...

  3. mehbup dedi ki...

    Yazarların hem de ödülün hayırlı olsun..Sitenin yeni ismide hayırlı olsun..

  4. benay dedi ki...

    hadi hayırlı olsun hepsi :))

  5. dexter_fernando dedi ki...

    Teşekkürler efendim :)

  6. leithygurumi dedi ki...

    çok sevindimmm çok mutlu oldummm bu üçüncü ödülüm benimdeeee :) hemen yazıyorum bendee :)

  7. içten dedi ki...

    isim çok güzel olmuş. ödül için de çok sağol. ve not: nee senin oğlun mu var?! o.O

  8. dexter_fernando dedi ki...

    Evet, :) Evet isim çok güzel fakat notum neden 0.0 ben sana o kadar ödül verdim... :(

  9. içten dedi ki...

    ben yalnızca oğlun olmasına anime tepkisi verdim =D

  10. Kadir dedi ki...

    aynı ödülden 2 tane oldu hadi bakalım çok teşekkürker :) belki bunu yeni açtığım kişisel blog için değerlendiririm eğer itirazın olmazsa, o da bi ödül almış olur =) bu arada gerilim hattı süper fikir ;)

  11. dexter_fernando dedi ki...

    OLur efendin siz nasıl isterseniz :)

Yorum Gönder