Anita Blake

15:20 Gönderen dexter_fernando

Anita Blake serisi 16 kitaptan oluşuyor. 17. kitap 2009 yılının haziran ayında çıkacak. Türkiye'de ise 9 kitabı çevrildi.
1-Suçlu Zevkler
2-Gülen Ceset
3-Lanetliler Sirki
4-Kaçık Kafe
5-Kanlı Kemikler
6-Ölüm Dansı
7-Yanmış Kurban
8-Mavi Ay
9-Karacamdan Kelebek

SUÇLU ZEVKLER

"Doğru söylüyordu. Kapıyı kapatıp onu karanlık ve sıcak yolda bıraktım.Ölüleri diriltip yaşayan ölüleri huzura kavuşturuyordum. Yaptığım şey, kimliğim buydu. Eğer motivasyonumu sorgulamaya başlarsam, vampirleri öldürmeyi de bırakırdım. Bu kadar basitti. Bu gece motivasyonumu sorgulamıyordum, o zaman hala, bana verdikleri ismi taşıyan bir vampir avcısıydım. Ben Cellattım."

Ruhun karanlık arzularını, Laurell K. Hamilton'dan daha iyi kimse bilemez. New York Times çok satanlar listesinin üst sıralarından inmeyen Hamilton, Suçlu Zevkler'de bizi Anita Blake ile tanıştırıyor. Anita, esmer, ufak tefek ama çok tehlikeli bir ölü diriltici ve vampir avcısı. Fakat şehrin en güçlü vampiri onun yardımına ihtiyaç duyunca, Anita en büyük korkusuyla yüz yüze geliyor: Karşısında kendi duyduğu açlığı Anita'da da uyandırıp onu baştan çıkartabilecek bir adam var.
Karanlıkta sokaklarda bir köşeye sinmiş, avlanmayı bekleyen yaratıkların korktukları tek bir kişi var: Anita Blake...

Yetişkinlere yönelik bir Buffy the Vampire Slayer... Hareket hiç durmuyor."

GÜLEN CESET

"Zombileri morga götürüp orada üzerinde testler yapmayı denemişlerdi ama küçük parçalar kaçıp olabilecek en garip yerlerde saklanmaya başlamıştı."

"Zombi yavaşça dönüp komedyene baktı; hareketleri acı veriyor gibiydi. Adamın gözleri zombiye kaydı, sonra seyirciye döndü, gülümsemesi geri geldi. Zombi ona bakmaya devam ediyordu. Bunun adamın çok hoşuna gitmediği belliydi. Onu pek suçlamıyordum. Ölüler bile kötü esprileri sevmezdi."

Anita Blake temposu bir an bile düşmeyen maceralarla boğuşuyor. Bir ölü diriltmek için bir milyon dolar teklif eden bir adamdan kurtulmak, ne olduğu belirsiz bir katil zombiyi bulmak ve şehrin yeni efendisi başvampir Jean-Claude'un çıkma tekliflerini atlatmak da bunlardan bir kısmı...

LANETLİLER SİRKİ

"Çok korkuyordum; ama neden?
Gitmem gerekiyordu ve ne kadar erken gidersem, eve o kadar erken dönecektim.Jean-Claude'un işleri kolaylaştırabileceğine inanabşlseydim. İşin içine o girince hiçbir şey kolaylaşmıyordu. Eğer bu gece ondan cinayetlerle ilgili bir şeyler öğrenirsem, bedelini öderdim, parayla değil. Görünüşe göre Jean-Claude'da ondan fazla vardı. Hayır, onun istediği, daha acı verici, daha mahrem, daha kanlıydı."

Anita Blake'in maceraları aynı hızla devam ediyor. New York Times en çok satanlar listesinin zirvesinden inmeyen yazar Laurell K. Hamilton, okuyucuları doğaüstü zevk ve acılarla tanıştırıyor. Yaşı yüz yılları bulan, aşırı güçlü bir vampirin şehre gelişi, bir savaşı kaçınılmaz hale getiriyor. Şehrin ruhu ve Anita'nın hayatı kazığın ucunda kalıyor...

Karanlık sokaklarda bir köşeye sinmiş, avlanmayı bekleyen yaratıkların korktukları bir tek kişi var: Anita Blake...
"Yetişkinlere yönelik bir Buffy the Vampire Slayer...Hareket hiç durmuyor."
The New York Review of Science Fiction
"Canavarca bir eğlence."
Publishers Weekly

KAÇIK KAFE

"Lanet olsun,yaşıtlarımdan çıkacak birini bilebulamayan pek çok ladın tanıyordum. Richard'a kadar ben de onlardan birisiydim. Tamam, Jean-Claude beni bir yerlere götürürdü ama ben ondan kaçıyordum.Şehrin vampir Efendisi'yle sıradan birisiymiş gibi çıkmayı hayal bile edemiyorum. Onunla sevişmeyi hayal ediyordum ama çıkmayı edemiyordum."

Bir kafada iki olağanüstü olaylar uzmanı... Hem animatör, hem de vampir avcısı. Anita Blake. Kötülerle dolu dünyadaki iyilerden birisi.

Anita yerel kurtadam sürüsünün liderine aşık oluyor. Bu güne kadar hayatta kalmıştı ama bu aşk ölümüne yol açabilirdi...

ÖLÜM DANSI

"Birisi beni öldürmeye çalışıyordu...

Bunda yeni bir şey yoktu ama birisi işin uzmanından yardım alıyordu...Neredeyse korkuyor olmayı dileyecektim. Korku sizi canlı tutardı; ilgisizlik tutmazdı.
Dışarıda bir yerlerde, yarından itibaren, birisinin günlük yapılacak işler listesinde benim adım da olacaktı. Kuru temizlemeden kıyafetleri al, Anita Blake'i öldür."

Anita ölüler kadar canlılarla da uğraşmak zorunda. Peşinde kiralık katiller de var. Jean-Claude, Richard Zeeman ve Anita Blake üçgenindeki ilişkile yeni bir aşamada. Kurtadam sürüsüne kim lider olacak? Hasta bir yaşlı vampir Anita'dan yardım istiyor...
Okumaya başlamadan önce derin bir nefes alın!

YANMIŞ KURBAN

Sağlam ve sert duruşlu kadın karakterlerden hoşlanıyorsanız, Anita Blake maceraları tam size göre.

Anita Blake bir Vampir Avcısı. İşin aslı o bir canavar avcısı. Gerçi bazen canavarlar da insan ve bazen Anita'da kendisinin onlardan biri olduğuna dair kuşkuya kapılıyor. Anita bizimkine çok benzeyen bir dünyada yaşıyor. Farksa şu. Gece ortaya çıktığı düşünülen şeyler tamamen gerçek. Vampirler, büyüler, zombiler, kurtadamlar, kılıktan kılığa giren yaratıklar... Bunların hepsi var ve Anita sürekli iş üstünde.

"Dur durak bilmeyen aksiyon, zeki konuşmalar ve buğulu seks sahneleriyle dolu bu Anita Blake romanının adı Anne Rice ve Tanya Huff hayranlarını da çekecek."
Library Journal

"Bir kundakçının yarattığı kavurucu alevler St. Louis'in ölmemişlerine ulaşınca, yok etmeye yemin ettiği o canavarları yanmaktan kurtarmak Vampir Avcısı Anita Blake'e düşer...
Publishers Weekley

"Tıpkı insan karakterler gibi üç boyutlu olan vampir ve kurtadamlar, asıl canavarların kim olduğunu merak ederken Anita'ya eşlik etmemize ve onlarla arasında gelişen kişisel ilişkilerin kendisini diğer insan meslektaşlarından nasıl soğuttuğunu anlamamıza yardımcı oluyor."
Booklist
MAVİ AY

Delice bir tutkuyla bağlandığı sevgilisini arkasında bırakarak eski nişanlısına yardıma koşan vampir avcımız Anita Blake ile birlikte aşk ve sevgi bağları üzerine kafa patlatacağımız müthiş bir kurtarma operasyonu: Mavi Ay

Anita: "Richard bir alfa kurtadamdı. Tek ciddi kusuru da buydu. Onu birini yerken gördüğümde ayrıldık."

Ne olursa olsun, insan eski nişanlısını kolay kolay unutamaz,aradaki bağ kopamaz. Anita Blake de gecenin üçünde, Jean-Claude'a aşık olmadan önce, yani bir zamanlar nişanlı olduğu Richard vesilesiyle arandığında, haberlerin iyi olmadığını sezdi. Görünüşe göre Richard tecavüzden içeri tıkılmıştı. Anita onun bir canavar olduğunu biliyordu ama sadece bu kadar, tecavüzcü olmadığına, olamayacağına da adı gibi emindi. Richard'ın masumiyetini kanıtlamak vazifesi artık Anita'nındı. Mavi ay yükselip de kurtadam için daha büyük belalar doğurmadan önce Anita tüm sorunları çözmeliydi.

KARACAMDAN KELEBEK

Laurel K. Hamilton'ın yarattığı alternatif ve acayip dünyaya bir kez daha hoş geldiniz! Vampirler, kurtadamlar, kediadamlar, zombiler ve her türlü-her çeşit iğrenç sürüngen ipini koparmış geziniyor.

Anita Blake, Vampir Avcısı serisinin bu dokuzuncu macerasında akıl hocası Edward ile ortak çalışıyor.

Anita'nın çetin cevizliği ve tutkulu kişiliği Karacamdan Kelebek'i canavarlarla dolu, kanınızı donduran bir okuma macerasına dönüştürüyor. New Mexico'nun güzel çölleri ve heybetli dağları eşliğinde seyreden, bu Aztek ritüeli tadındaki hikayeye doyamayacaksınız.


"Karacamdan Kelebek'te Laurell K. Hamilton iblislerle dolu, erotik bir dünya kuruyor. Seksi, sinirli, zalimlik dercesinde ironik yazım tarzı, okuyucuyu eşsiz bir ruh haline taşıyor. Hamilton'ın büyüleyici öykücülüğü de kesinlikle en üst seviyede. Romans, korku ve macerayı aynı kapta karıştırıyor ve ortaya çıkan şu: Müthiş bir eğlence!"
Jayne Ann Krentz

" Bayan Hamilton'ın fantastik ve gizem ile bir parça romans ve erotizmi karıştırdığı entrika dolu romanı son derece eğlenceli."
Romantic Times

"Çılgınlık, hayhuy, karmaşa ve yaşlı vampirler. Merkezde Anita Blake, ki her zaman zirvede...mükemmel!"
The Magazine of Fantasy and Science Fiction

1 yorum:

  1. benay dedi ki...

    eline sağlık dexter_fernando teşekkür ederim bir anita blake hayranı olarak:)

Yorum Gönder