Yeterrr...

13:15 Gönderen dexter_fernando

Aslında böyle başka bloglarda olmayacak özel yazılar olacak bu blogta eminim sizinde zamanla ilgini çekecek konuların altı yorumlarla dolup taşacak. Belki hayal bunlar ama insanların hayallere de ihtiyacı var. Yani bakıyorum bazı sitelere en azından 100 üyesi falan var. Keşke diyorum benim sitelerimde de böyle olsa çünkü insan boşa yazmak istemiyor. Birileri okusun diyor. Takipçisi çok olsun istiyor. Ama blog okuyucuları ne istiyor? Bana sorarsanız son haberlerden haberdar olmak istiyor. Bu zaten var. İncelemeler çok yakında olacak, multimedya hazırlanıyor.

Fakat bir yanlışım var artık yazılarımı worde yazacağım ilk önce böylece taslaklarım hazırlacnacak sonra bunları bloguma geçireceğim. 1 Hafta fazla yazı yazmayacak. Bloxoo ile fzla ilgilenmeycek. Kapatacağım kendimi odama kitaplara vereceğim kendimi sonra televizyondan uzaklaşacağım. Bence biz yazı yazamıyor. Değişik fikirler sunamıyorsak insanlara kesinlikle bunun nedeni televizyon tabii teknoloji düşmanı değilim ama sürekli televizyon başında duran anlamsız bakışlarla dolaşan öyle derin anlamlar taşıyan bloglar ile ilgilenemeyen insanlar görmekte istemiyorum. İnternet kullanmamım nedeni sırf blogum yoksa bir ekip kurup dergi yapacağım. Yazıları daktiloda yazacağım dergi çalışanlarına geçirteceğim yazıları vallahi yapacağım bir gün bunu...Sıkılıyorum siz neler yapıyorsunuz? Bu ekranın önünde nelere bakıyorsunuz. Bu geçmez zamanı nasıl geçiriyorsunuz? Yeter yahu zombilerim :( Herkes bir gün zombi sever olacak...

0 yorum:

Yorum Gönder