2. Yaşamım

14:01 Gönderen dexter_fernando

Bu aralar internette gezerken adını duyduğum Second life adlı programı yükledim. 3d boyutlu sohbet programıymış fakat beni son derece bağımlı hale getirdiği için ben yaşam similasyonu demek istiyorum. Sitede üye olduktan sonra hızla programı çalıştırdım. Hava alanı benzeri bir yerdeydim. Günlük aktif insan sayısı 7 milyondu. Tabii sadece 5000 adet türk oyuncu vardı. Ama yinede bir kaç türk bulabilmiştim. İnsanlar oturuyor, sohbet ediyor, alışveriş yapıyor, uyuyor, ev kiralıyor, ev yapıyor hatta evlenip boşanabiliyorlar. Yinede 13 yaşından çocuklara tavsiye etmiyorum. Özellikle de kadın kullanıcıları gördüğüm kadarıyla durmadan taciz ediyorlar. Ve bir çok kendini bilmez insanlar soyunuk geziyor. Malesef müstahcen yerlerinde de mozaikleme yok. Ama yine de gerçek hayatta yapmak isteyipte yapamadığız şeyleri yapmak için güzel bir sanal dünya oluşturulmuş. Ve yapacaklarınız hayal gücünüze kalmış. En son burada oturuyordum ki bu fotoyu oyunun içinde ben çekmiş bulunmaktayım. Oyunda bir çıplak adam, bir strizptizci kadın, iki robot, 3 ay savaşçısı ve son olarak bir tanede emzikli kız gördüm.

Unutmadan oyunda uçarak istediğiniz yere gidebiliyorsunuz. Hatta sultan ahmet camisi bile var. Vestel ve star haberin binalarını bile gördüm. Nette bir tane daha yaşamım var. Oyunda milyarder olanlar var. Oh ne rahat lüks hayat...

5 yorum:

  1. Kadina Dair dedi ki...

    bunu ben de duymuştum ama ilk defa oynayan birinden okudum. Bu kadar çok şeyin yapılabildiğini bilmiyordum. Güzel bir paylaşım olmuş.teşekkürler.

  2. dexter_fernando dedi ki...

    Sağ olun ama kesinlikle deneyin. Yapacaklarınız sınırsız 64 mb boyutunda birşey grafikler harika ve çok hızlı biraz lag var fakat önemli değil.

  3. biggeee dedi ki...

    bu oyunu bende merak ettim.yükledim oyuna başladım ama pek bir şey anlamadım :((

  4. dexter_fernando dedi ki...

    Sohbet programı aslında...

  5. aktifmutfak dedi ki...

    sevgili dexter..sitene bakmadığımı ve yorum yazmadığımı söylüyorsun.ama ben sanki bir yorum yazdım gibi hatırlıyorum.ama bulamadım:)) neyse..ama yazdım artık:)) sevgiler...

Yorum Gönder