Küstüm, Küstüm, Küstüm blogger'ın kralı olsanız küstüm!

10:30 Gönderen dexter_fernando

Kendimi son günlerde çok yorgun hissediyorum. Bloguma yazı yazmak konusunda zorlanıyorum belki de. Hani şu yazıya başlayayım diyorum fakat sonra konuyu yeterli bulmuyorum. Kollarımın yazmak için yetersiz kaldığını düşünüyorum. Aslında bugün söz birşeyler yazmaya çalışacağım. Hasta olmadığıma eminim ama belki de olma aşamasına geldim. Yoksa başka hangi nedenden kendimi bu kadar aciz hissederim.
Yine o ağrılar girdi kolum, kemiklerim çıt, çıt sesleriyle bükülüyor. Dışarı çıkıp bir temiz havamı alsam. Zombi olabiliriz ama bizimde etlerimiz çürür. Bizde grip oluruz. Bizde aşık oluruz. Yemek yaparız, roman yazarız, koklarınız, tadına bakarız, duyarız, güleriz ve ağlarız. Bizi dışlamanıza ne gerek var söylenize, beneaththeground' a taze kan lazım. Mail adresimi verdiğimden beri bir mail bile yollamadınız. Küstüm size!

2 yorum:

  1. Aras dedi ki...

    Oluyor arada bir insana öyle... Yorgunluk çöküyor fazlaca... Fena bir durum... Çabuk atlatırsınız hocam umarım.

  2. dexter_fernando dedi ki...

    Sağ ol zor oldu ama atlattım :)

Yorum Gönder