Kanlı Kontes

16:08 Gönderen dexter_fernando

O soylu, savaşçı, aşık, seri katil ve vampir...

(31 Temmuz 2009) Buffy The Vampire Slayer dizisinden sonra son birkaç yıldır vampir filmlerinin yükselişte olduğu bir döneme girdik. Onlar havalıdır, yakışıklıdır, güzeldir ve gizemlidir. Genellikle vampir olduktan sonra kötü olurlar. Ama aralarında bir karakter var ki 650 bakireyi öldüren bir asilden esinlendi.

Yaklaşık 650 genç kıza işkence yapıp onları öldüren ve genç kalabilmek için kanlarıyla yıkanan Kanlı Kontes olarak da bilinen 16. yüzyıl Macar kontesi Elizabeth Bathory'nin hikayesinin, Kontes ( The Contess) ismiyle film yapılacağını duyurmuştuk. Film bu hafta vizyona girdi.

Basın tarafından konusuyla büyük ilgi gören film, yalnızca Kadıköy Cinebonus (Nautilus) ve Levent Cinebonus (Kanyon) sinemalarında oynayacak. 59. Berlin Film Festivali'nde prömiyeri yapılan Kontes, Paris’te İki Gün'ün Oscar adayı yönetmeni Julie Delpy tarafından yönetilip senaryolaştırıldı.

3 yorum:

  1. Kadina Dair dedi ki...

    Bu filmi kesinlikle izleyeceğim yalnız nerde gösterildiğini bilmiyordum baktıklarımda yoktu. onu da sayende öğrenmiş oldum. paris'te 2 günü pek beğenmemiştim bu güzeldir umarım.

  2. TAZE NANE dedi ki...

    Biraz korkunç gibi.
    Ürperdim ben.

  3. dexter_fernando dedi ki...

    Sonuçta gerçek bir hikaye olması daha korkunç kılıyor.

Yorum Gönder